Úvod Dotazy

Časté dotazy v eshopu kosmetika MOJE

 Poradíte mi s nákupem na eshopu?
Ano, velmi rádi Vám s nákupem na eshopu kosmetiky MOJE poradíme.

Pokud si nevíte rady s vytvořením a dokončením objednávky, výběrem odstínu aj. neváhejte nás kontaktovat na naší
Zákaznické lince +420 387 202 380

„Záleží nám na Vás, a proto Vám vždy rádi poradíme.“

 Jak získám přihlašovací údaje do eshopu?
Přihlašovací údaje Vám zašleme spolu s potvrzením Vaší první objednávky. Nemusíte se tedy před první objednávkou zdržovat vyplňování registračních údajů. Všechny potřebné údaje vyplníte při dokončení objednávky a údaje pro další přihlášení Vám zašleme emailem.

 Jak si vyberu zboží?
Z katalogu zboží vyberete požadované zboží. Stiskem tlačítka KOUPIT, jej vložíte do košíku v množství, které je uvedeno v rámečku vedle tlačítka KOUPIT. Takto přidáváte do košíku další zboží, dokud není Vaše objednávka kompletní.

 Mohu upravit množství zboží v košíku?
Ano, množství zboží můžete upravit v Nákupním košíku. V Obsahu objednávky změníte množství požadovaného produktu v rámečku, poté stisknete přepočítat. Výše objednávky se přepočítá dle upraveného množství.

 Jak dokončím objednávku?
Stiskem tlačítka Nákupní košík (v pravém horním rohu) vstoupíte do sekce POKLADNA. Zde vyplníte kontaktní údaje na Vás, způsob dopravy, platby atd. Popřípadě můžete upravit množství zboží ve Vašem košíku. 
Před odesláním objednávky si vždy zkontrolujte všechny uvedené údaje.

 Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?
Prostřednictvím emailu budete informováni o každé změně stavu Vaší objednávky. Vyplňujte tedy emailovou adresu pozorně a bez překlepů.
Po odeslání objednávky Vám přijde potvrzující email, o přijetí Vaší objednávky. Pokud jste potvrzující email neobdrželi, kontaktujte nás na Zákaznické lince +420 387 202 380 nebo na 
fakturace@dobryobchodnik.cz . 


 Lze zboží vyzvednout osobně?
Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně na odběrné adrese: Neocos s.r.o., U Smaltovny 115/2 – České Budějovice, v pracovních dnech 7.00 – 15.00 hod. Více informací  o možnostech doručení naleznete v sekci DOPRAVA

 Jakým způsobem mi přijde zboží a kolik bude stát doprava?
Způsob doručení zboží si volíte sami při dokončování objednávky. U Vámi zvolené dopravy ihned vidíte i její cenu. Více informací o možnostech doručení naleznete v sekci DOPRAVA.

 Jak mohu zaplatit?
Zaplatit je možné několika variantami: Hotově, Dobírkou, Převodem na účet. Variantu platby si volíte sami při dokončování objednávky. Více informací o platebních možnostech naleznete v sekci JAK NAKUPOVAT.

 Dorazila Vám poškozená zásilka?
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, který musí být neporušen. V případě jakéhokoliv porušení obalu zásilky zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě poškození obalu zásilky máte možnost ji odmítnout.

 Byl obsah zásilky poškozený?
Pokud po převzetí zásilky zjistíte poškození jejího obsahu, neprodleně nás kontaktujte do 1 pracovního dne na naši Zákaznickou linku + 420 387 202 380. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel.

 Testuje MOJE kosmetiku na zvířatech?
NE
, dekorativní kosmetika MOJE NENÍ testována na zvířatech.

 Líbí se mi Kosmetika MOJE, mohu s Vámi spolupracovat?
Ano, uvítáme spolupráci s Vámi. Pokud vlastníte svůj obchod, drogerii, kosmetický salon nebo s námi chcete spolupracovat jako obchodní zástupce, kontaktujte nás na naší Zákaznické lince +420 387 202 380. 

 Kde najdu informace o složení výrobků MOJE?
Složení výrobků MOJE je ke stažení zde: Složení výrobků 

 

 

ZÍSKEJTE SLEVU